שירות הלקוחות של חברת שופרסל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

שופרסל היא רשת קמעונאית גדולה בישראל. הרשת הוקמה בשנת 1958 ונחשבת לרשת הסופרמרקטים העיקרית והראשית בארץ. מותגי החברה כוללים את 'שופרסל דיל', שופרסל שלי', 'שופרסל און ליין' ו'שופרסל אקספרס'.

החברה מעסיקה עשרת אלפים עובדים הפועלים לשירות מיליוני אזרחים בכל רחבי המדינה. בתחילת שנות השמונים נרשמה החברה כחברה ציבורית ומניותיה נסחרות בבורסה לניירות ערך בתל אביב. החברה שייכת לקבוצת IDB.

במהלך השנים עברה חברת שופרסל תהליך מיקוד, רענון וצמיחה מחודשת שהתבטאו בהשקעת סכומי כסף אדירים העומדים על למעלה ממאתיים מיליון שקלים.

כל הסניפים ורשתות השיווק שייכות למותג האחיד 'שופרסל', והחברה חרטה על דגלה ערכי שירות לקוחות מהשורה הראשונה הכוללים את איכות המוצרים, הקשבה לתלונות הציבור ומחירים אטרקטיביים. לחברה יש מותג פרטי אחד ומועדון לקוחות פרטי חדש.

הרשת שינתה את הרגלי הצריכה בישראל באמצעות הטמעת שירות מתקדמת, מבנה ניהולי יעיל, מערך חנויות חדיש, ותפיסת פרסום ושיווק מתקדמת. התנהלות זו של הרשת נועדה להבטחת הגברת קהל הלקוחות הפוטנציאלי, העתידי והקיים, כשכל אזרח במדינה מוצא בין סניפי הרשת את המענה התואם את סגנון חייו והעדפותיו האישיות.

שירות הלקוחות

ניתן לפנות אל מוקד השירות של שופרסל בכל נושא בימים ובשעות:

ימים א'-ד' בין השעות 7:00-14:30

ימי חמישי בין השעות שמונה בבוקר ועד חצות הלילה

ימי שישי וערבי חג בין השעות 7:00-14:30

מוצאי שבת בין השעות 18:30-22:30.

באמצעות מוקד שירות הלקוחות שאותו ניתן להשיג גם דרך המספר 1900-72-38-74 ובו ניתן לקבל שירותי תלונות ופניות אודות התנהלות עובדים וסניפים, הצטרפות למועדון הלקוחות של החברה, ובירורי קופונים ומבצעים.

מועדון הלקוחות

מועדון הלקוחות של שופרסל נחשב למועדון הצרכני הגדול ביותר בישראל. ההצטרפות היא חינם ומאפשרת הטבות והנחות בכל קניה. ניתן להצטרף למועדון הלקוחות בסניפי הרשת או באמצעות האתר.

הצטרפות למועדון הלקוחות מאפשר קבלת הטבות רבות, כולל קופונים מותאמים אישית, הנחות על מוצרים קבועים, מתנות כספיות בחגים, החזרים כספיים אחת לרבעון, בהתאם לנקודות שנצברו במהלך הרכישות בסניפי הרשת, ומתנות המגיעות עם קניות גדולות.

לרשת סניפים רבים בכל רחבי הארץ.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו