קוקה קולה ישראל נוסדה בשנת 1968 כחברה פרטית הנחשבת לחלק מקבוצת CBC המפעילה מספר חברות לשיווק וייצור מגוון מותגים נרחב. במפעל הייצור של החברה מיוצרים מידי יום כמיליון וחצי יחידות שתייה, ומלבד בקבוקי הקוקה קולה הרגילים והדיאט, הנחשבים לאחד משלושת מוצרי הצריכה הנמכרים ביותר בארץ, החברה משווקת ומייצרת מותגים נוספים בתחום המשקאות הקרים כגון קפה ותה קר, ומשקאות מוגזיםנוספים כגון, קוקה קולה זירו, פאנטה, ספרייט, אילי קפה, פיוז טי, קינלי, בירות, ומיצים. משנת 2005 התחילה החברה לשווק גם מוצרי חלב.
הנהלת החברה ומפעל הייצור נמצאים בבני ברק, והחברה מפעילה שישה מרכזי הפצה בשורק, ירושלים, הוד השרון, חיפה, באר שבע ואילת. בחברה מועסקים כ-2,600 עובדים בפסי הייצור, בקווי ההפצה, בחטיבות ובאגפים השונים.
מטרת קוקה קולה ישראל
המטרה העיקרית של החברה היא להמשיך להוביל את שוק המשקאות הקלים והמוגזים בישראל. עשרות אלפי לקוחות וצרכנים מכירים את מותגי החברה ונהנים משירותיה, בזכות קו השירות הבלתי מתפשר של החברה, המתמקדת בהענקת חוויה בין אישית ללקוח.
לקוחות מרוצים שטעמו את המשקאות חוזרים שוב ושוב לרכוש אותם בחנויות או להזמינם במסעדות ובתי קפה. ערכי איכות בלתי מתפשרים אלו של ייצור המוצרים, הם שזיכו את החברה בפרס המצוינות בשנת 2012, והם המזכים אותה בתואר 'החברה המובילה בשוק הישראלי'.
קוקה קולה ישראל מעורבת אף בקהילה ובחיים התרבות של הארץ, מפעילה ומעניקה חסויות לאירועי מוסיקה, ספורט, תרבות ועידוד לאורח חיים אקטיבי.
שירות לקוחות
הנהלת החברה מאפשרת לקהל לקוחותיה להביע את כל אשר על ליבם, באופן פתוח ונגיש, ולקבל תשובה משביעת רצון ומיידית לכל פנייה. הפניות מתקבלות באמצעות מוקד השירות הטלפוני של החברה, או באמצעות הגלישה באתר.
לקוחות החברה מוזמנים לפנות, באמצעות מוקדי שירות הלקוחות של החברה, בשאלות אודות פעילויות שיווקיות; מוצרים, אריזות, רכיבים ומחירים; ותלונות אודות מוצרים לקויים.
ביקור במרכז החושים
קוקה קולה ישראל מאפשרת לקהל לקוחותיה ליהנות מחוויה מרתקת וייחודית בביקור במרכז החושים של החברה בבני ברק, בליווי מדריכים מובחרים. הביקור במרכז מאפשר התנסות חדשנית ואינטראקטיבית הכוללת חשיפה לתהליכי הייצור המתקדמים ביותר בעולם של מוצרי החברה. במהלך הביקור ניתן ללמוד את סיפור המשקה המפורסם ביותר בעולם, ולשמוע את סיפורה של החברה.