חברת סודה סטרים הוקמה בשנת 1991 על ידי פיטר וייסברג. החברה מבוססת על רעיון קיים פשוט של מי ברז זורמים, אותו הפכה החברה לרעיון עסקי מבריק.
המכשירים הופכים את מי הברז למי סודה תוססים ומרעננים, להם ניתן להוסיף את אחד ממגוון הסירופים של החברה ההופכים כל משקה למשקה קל ותוסס במגוון טעמים.
מטרת החברה היא לספק לקהל הלקוחות את כל המשקאות האהובים עליהם, בלחיצת כפתור ובהכנה ביתית ובכך אף להפחית את הפסולת הכרוכה בשימוש בבקבוקים, ושמירה על איכות הסביבה.
מוצרי סודה סטרים
המוצרים מיועדים להכנת משקאות קלים בטעמים מגוונים במשרד או בבית. בר המשקאות פועל בצורה פשוטה וקלה, וניתן להשתמש בבקבוקים הרב פעמיים שוב ושוב.
יתרון זה מייתר את הצורך ברכישת וסחיבת בקבוקי מים כבדים, אחסונם בבית, או השלכתם למחזורית. טעמי הסירופים כוללים מגוון טעמים כגון לימונענע, תפוח אדום, קיווי-אגס, תפוז אדום, תות, פטל ופירות יער, ומנגו-פסיפלורה.
הבקבוקים מתוכננים בהתאמה מלאה לבר המשקאות של סודה סטרים וכוללים פקק איטום מיוחד השומר על איכות הגזים והטעמים של המשקאות לטווח הארוך.
הבקבוק מומלץ לשימוש עד שלוש שנים מתאריך הייצור, ולמעשה חוסך שימוש בכ-3,833 פחיות משקה ובקבוקי פלסטיק, שזו הכמות אותה צורכת משפחה ממוצעת בארץ בתקופה של שלוש שנים.
שירות לקוחות
באתר החברה יכולים הלקוחות למצוא מענה לכל פניה, שאלה או בעיה בה הם נתקלים בעת הפעלת המכשירים. מדור שירות הלקוחות באתר מספק מענה לשאלות נפוצות, סרטוני הדרכה להפעלת המכשירים, הוראות הפעלה, בחינת מצב חשבון אישי, תנאי משלוח ותעודות אחריות.
מוקד ההזמנות, מענה לפניות הציבור ושירות הלקוחות פועל באמצעות הטלפון בימים א'-ה' בין השעות שמונה בבוקר לחמש אחר הצהריים, ובימי ו' בין השעות 08:00-12:00. אתר החברה מספק אף את כל הפרטים לגבי ההנחות, המבצעים ומחירי המוצרים השונים.
מרכזי מכירה
חברת סודה סטרים מוכרת את מוצריה בכ-1,200 נקודות מכירה בכל הארץ. את המוצרים ניתן להזמין דרך האתר או באמצעות מוקד ההזמנות הישיר. רכישה באמצעות המוקד הטלפוני או האתר מאפשרת צבירת נקודות המצטברות להנחות, כמו גם הנאה ממבצעים והטבות בלעדיים. ציבור הלקוחות מוזמן לגלוש באתר החברה, ולגלות את נקודות המכירה הממוקמות בסמוך לאזור מגוריו.