שירות הלקוחות של חברת יפאורה תבורי

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

יפאורה תבורי בע"מ היא חברה ישראלית העוסקת בייצור ושיווק של משקאות קלים. החברה הוקמה בשנת 1990 לאחר תהליך של מיזוג בין שתי חברות שעסקו בתחום: חברת תבורי וחברת יפאורה.

חברת יפאורה (מחזיקת המותג "מיץ פז") נוסדה ברחובות בשנת 1933 ואילו חברת תבורי (מחזיקת המותג קריסטל) נוסדה בשנת 1936 בפרדס חנה. נכון להיום יפאורה תבורי היא החברה השנייה בגודלה בתחום זה בישראל ובנוסף נחשבת החברה לשחקנית דומיננטית מאוד בשוק המים המינרליים הנמכרים בבקבוקים.

אילו מוצרים מייצרת החברה?

מוצרי הדגל המובילים של החברה

  • תפוזינה – תפוזינה הוא משקה המיוצר החל משנת 1994. כיום המשקה מיוצר בטעמים תפוזים, ענבים, תות-תפוז, לימונים, אשכולית ותות-בננה. כמו כן המשקה מיוצר בשלושה טעמי דיאט: לימונים, אשכוליות ותפוזים. הייחוד של מותג זה בא לידי ביטוי בכך שהוא מכיל חתיכות פרי טבעי. החל משנת 2008, המשקה מיוצר ללא תוספת חומרים משמרים.
  • ספרינג – סדרה של משקאות קלים הכוללת את הטעמים הבאים: תות-בננה, תפוחים, פסיפלורה-בננה, תות-פירות יער, עגבניות, משמש, אגסים, אשכולית-אננס, פטל-דובדבנים-חמוציות, אגס-סברס-קיווי, אננס-מלון, פירות טרופיים, מנגו, תפוזים ואפרסק. בנוסף החברה משווקת משקה על בסיס חלב סויה הנקרא "ספרינג-שייקר".
  • שוופס – שוופס הוא המותג הבינלאומי הראשון בתחום המשקאות שעשה עלייה, אי שם בשנת 1967. את הבעלות על המותג רכשה החברה בשנת 2006.
  • קריסטל – משקה קריסטל הוא ככל הנראה המותג המזוהה ביותר עם שוק המשקאות הקלים המקומי. כיום נמכרים מוצרי קריסטל במגוון רחב ביותר של טעמים כשבין היתר מדובר בענבים, אשכוליות, מנטה, תפוז, פטל, אקזוטי ועוד.
  • מי עין גדי – חברת עין גדי מים מינרליים בע"מ נמצאת בבעלות משותפת של קיבוץ עין גדי ויפאורה תבורי. החברה עוסקת בשיווק של מים מינרליים הנשאבים ממעיינות הממוקמים בשמורת הטבע עין גדי. מפעל עין גדי מים מינרליים, הממוקם בסמוך לשמורת עין גדי, בקרבת נחל ערוגות המפורסם, החל לפעול בשנת 1997.
  • מיץ פז – מיץ פז נולד הלכה למעשה בפרדסי העיר רחובות בשנות השלושים של המאה הקודמת. כיום נמכר המשקה בפחיות בשני טעמים: תפוזים וענבים.

שירות לקוחות

באתר הבית של חברת יפאורה תבורי תמצאו טופס ייעודי להשארת פרטים ("צור קשר"). בטופס יש למלא שם פרטי, שם משפחה, טלפון, מייל, סוג הפנייה וכן את תוכן ההודעה במתכונת של טקסט חופשי. נציגי שירות הלקוחות קוראים את ההודעות ביסודיות ותוך מתן תשומת לב מרבית לכל פנייה ופנייה וחוזרים ללקוחות בשעות הפעילות.

כמו כן, למענה מהיר יותר אפשר להתקשר דרך האתר במספר 1900-72-38-74.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו